dimecres, 28 de setembre del 2016

Lectura 34. Roser Vendrell (Profes). Harry Potter and the cursed child.

Resultat d'imatges de harry potterQuan vaig sentir que sortiria un nou llibre de Harry Potter em va fer molta il·lusió i immediatament vaig saber que me l'havia de llegir. M’explico: sóc fan del Harry Potter des de que va sortir el primer llibre - Harry Potter i la pedra filosofal – i recordo perfectament el dia que el meu pare va arribar a casa amb aquell llibre que ja començava a causar furor entre els més joves. Jo tenia 11 o 12 anys, i vaig anar creixent igual que ho feien el Harry i els seus amics. De fet, va ser el primer llibre una mica “per grans” que vaig llegir! Però anem al que tocava, el nou llibre Harry Potter and the cursed child, que transcorre 19 anys després de l’últim llibre. El Harry, Ron i Hermione són adults, i aquesta vegada els que prenen el protagonisme són els seus fills, juntament amb el fill de Draco Malfoy. Salts en el temps, reaparicions de personatges com el Voldemort i moltes altres aventures en aquest llibre escrit en forma d’obra de teatre que es fa curt de llegir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada