dilluns, 17 d’abril del 2017

Lectura 658. Marta Arroyo (Profes). Les cadenes subtils.

Resultado de imagen de Les cadenes subtilsVaig agafar el llibre amb una actitud expectant, amb ganes de conèixer l’estil de l’autora i la història típica de novel·la de misteri que a mi m’encanta i normalment trio en els moments en què agafo un llibre per desconnectar.
I la veritat és que em va agradar. Què destaco?
- El fet d’anar llegint les dues històries paral·leles però que depenen una de l’altra per entendre la trama.
-         La relació dels joves amb la gent gran. No només dels protagonistes, sinó que ens permet veure com entenen, sofreixen o viuen aquest tracte altres personatges (el fill, l’amiga...).
-         I per últim l’evolució de la protagonista durant la història. Com passa de ser una noia que al principi del llibre se’ns dibuixa com una noia malcarada i introvertida, sense gaire motivacions a la vida,  a una persona generosa, empàtica i carinyosa que és capaç de fer-se una valoració interior que li permet créixer personalment.
Aquesta última raó és la que més m’ha agradat i em feia seguir el llibre amb ganes, potser per la meva feina amb joves i el conèixer les seves inquietuds .
 El recomano a tothom! (Marta Arroyo és la mare d'en Martí i la Jana Gómez)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada