dimarts, 25 d’abril del 2017

Lectura 687. Núria Comas (Pares i mares). Les cadenes subtils.

Resultado de imagen de Les cadenes subtilsVaig començar Les cadenes subtils durant les vacances de Setmana Santa, amb la intenció d'acabar-me'l abans de començar el 3r trimestre. No ho vaig poder aconseguir, perquè les vacances passen ràpides i a Tarragona tenim una processó cada dia de la setmana... En fi, una setmana més tard he pogut acabar-me el llibre! La valoració que en faig és molt positiva. M'ha agradat la trama de la novel·la, l'evolució del caràcter i els sentiments de la Mimí, la història de la Maria, la tendresa que desprèn la novel·la...M'ha agradat molt que l'autora intercali capítols sobre la Mimí i la seva relació amb els vells de la residència, i capítols sobre la història de la Maria des que una bomba va matar els seus pares. Trobo molt interessant aquest doble punt de vista dins de la novel·la. Des del moment que s'insinua el possible desenllaç de la trama, la novel·la se m'ha fet curta. M'hauria agradat que hagués avançat més a poc a poc, que ens hagués explicat com la protagonista va planificar l'acció final, com se sentia... Tot i això, m'ho he passat molt bé amb aquesta lectura, i us la recomano si us agraden les històries que avancen a poc a poc, que parlen de sentiments, de cadenes subtils que ens lliguen al passat... Que tingueu una bona lectura! (Núria Comas és la mare de la Berta i l'Adrià Pallejà)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada