dimarts, 25 d’abril del 2017

Lectura 686. Antonio Espín (Pares i mares). Les cadenes subtils.

Resultado de imagen de Les cadenes subtilsUn llibre diferent als que acostumo a llegir, però que m'ha semblat molt interessant. El fet que tracti de gent que viu en una residència i una noia jove que treballa en ella, a més a més a la ciutat de Tarragona, per a mi ha sigut xocant, perquè jo treballo en aquest àmbit des de que tinc 18 anys. En certa manera m'he sentit identificat, tot i que és un món molt complex, ja que cada persona té una vivència i una visió diferent del que pot ser una residència. És molt interessant conèixer la gent gran i les històries que porten darrera. Els avis són un pou de saviesa i humanitat que poden quedar amagades darrera de les seves mancances físiques. Per això recomano aquest llibre a tothom, m'ha agradat molt. (Antonio Espín és el pare de la Júlia i la Paula)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada